aplikuj
Firma
Nasz Klient to międzynarodowa grupa przedsiębiorstw produkcyjnych, lidera w produkcji wysoce zaawansowanych technologicznie podzespołów do sprzętu AGD. W Polsce zatrudniamy łącznie ponad 1000 osób.
Aktualnie w ramach rozwoju struktur centralnych poszukujemy kandydata na stanowisko: Kupiec strategiczny - globalny.
Oferujemy:
- rozwojowe stanowisko, pracę w międzynarodowym środowisku,
- motywacyjny system wynagradzania,
- stabilne zatrudnienie,
- opiekę medyczną w wiodącej sieci klinik.
Zakres obowiązków
- analizowanie rynku i poszukiwanie nowych dostawców z uwzględnieniem strategicznych celów Grupy i wytycznych klientów,
- kwalifikowanie nowych dostawców,
- utrzymywanie i rozwój kontaktów z dostawcami,
- negocjowanie i re – negocjowanie umów, cen i warunków współpracy,
- efektywne zarządzanie procesem zakupowym i dostawcami,
- optymalizacja procesów w oparciu o nowoczesne narzędzia i metody zarządzania zakupami,
- ścisła współpraca z Centralnym Działem Zakupów w Niemczech a także z innymi Kupcami w ramach Grupy , transfer wiedzy i umiejętności, realizowanie celów strategicznych Grupy związanych z zakupami,
- monitorowanie trendów zakupowych w branży AGD i branżach pokrewnych,
- udział w targach, konferencjach i innych imprezach tematycznych.
Wymagania
- minimum 3 letnie doświadczenie na stanowisku samodzielnego specjalisty, kupca globalnego lub strategicznego lub managera Działu Zakupów – warunek niezbędny,
- znajomość branży AGD, szczególnie rynku materiałów do produkcji wiązek (kable, kostki, materiały opakowaniowe, itp.),
- wykształcenie wyższe kierunkowe: ekonomia, handel zagraniczny, zarządzanie zakupami, logistyka etc.,
- znajomość języka angielskiego na poziomie C1/C2,
- bardzo wysoko rozwinięte kompetencje negocjacyjne i analityczne,
- doświadczenie w koordynowaniu projektów zakupowych,
- silna motywacja do osiągania strategicznych celów firmy,
- biegła znajomość pakietu MS Office szczególnie biegła znajomość Excell-a i systemów bazodanowych,
- znajomość obsługi systemu SAP mile widziana,
- wysokie kompetencje interpersonalne oraz kultura biznesowa, interdyscyplinarność,
- umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy własnej, ustalania priorytetów, elastyczność w działaniu,
- gotowość do podróży służbowych w kraju i zagranicą (czynne prawo jazdy).
aplikuj